Numar record de vizitatori la Angajatori de TOP

A VI-a editie a celui mai mare targ de cariera pentru tineri profesionisti a reconfirmat valoarea targului ca instrument de recrutare:

– 16 000 de vizitatori in cele 2 zile ale evenimentului;
– numarul de CV-uri stranse de o companie, in medie, in cele doua zile ale evenimentului a fost de 1,100, cu 50% mai mult decat la editiile anterioare;
– standul CV Clinic, unde specialisti au corectat pe loc CV-urile vizitatorilor, au oferit consultanta, a fost vizitat de peste 3,000 de candidati;
– un numar in crestere de tineri profesionisti prezenti, cu 15% decat la editiile anterioare, in special din zona bancara si telecom.

“A fost o adevarata provocare pentru noi ca organizatori sa punem la punct toate detaliile pentru un eveniment de succes in aceste vremuri de criza. Cand in media se anunta disponibilizari, noi am demonstrat contrariul, ca exista in continuare companii ce au planuri de dezvoltare, pun la punct strategii in acest sens si gasesc solutii pentru perioade mai dificile. Astfel de companii isi mentin programele de management trainee pentru studenti in ani terminali, masteranzi, mentin standardele ridicate ale procesului de recrutare si selectie, iar avand in vedere o diminuare a volumului de pozitii deschise, isi concentreaza atentia asupra calitatii aplicatiilor” afirma Mihai Cima, Project Manager Catalyst Solutions.

Vineri, 20 martie ora 11,00 a avut loc si lansarea programului de elita Catalyst Solutions – Top Talents. La standul special amenajat in cadrul targului au trecut mii de tineri, dintre care o mare parte cu siguranta se vor inscrie in cursa pentru castigarea unui loc in randul celor mai talentati 60 de tineri din intreaga tara. Ei vor ramane in contact, printr-o retea tip social media cu cei 6 parteneri ai programului: Adobe, BCR, BRD, Colgate Palmolive, Cosmote, Kraft, precum si cu noi finalisti din generatiile ulterioare.

Pozitiile deschise per total au depasit 1 500 insa expozantii au primit aplicatii si pentru formarea unei baze de date consistente. Ofertele s-au adresat studetilor in ani terminali, masteranzilor si intr-o masura mai ridicata fata de editiile trecute, tinerilor profesionisti cu varste intre 25-30 ani, ce au acumulat deja experienta. Interviurile scurte sustinute la standuri au lamurit candidatii cu privire la oportunitatile oferite de companiile lor, s-a raspuns la intrebari despre mutatiile datorate crizei astfel incat aplicantii sa constientizeze si sa isi adapteze compartamentul la noile conditii. Vor avea acces la angajari cei pregatiti, cu abilitati deosebite insa adaptabili, informati, maturi. Tinerii nu isi vor mai cauta un job din inertie ci vor cunoaste temeinic oferta si vor alege ce li se potriveste.

Targul a fost deschis vineri, 20 martie si sambata 21 martie la Sala Palatului Bucuresti. Se pot primi in continuare aplicatii accesand platforma online http://www.hipo.ro. Date statistice privitor la numarul de angajari concrete efectuate in urma acestui targ, pozitiile cele mai solicitate, domeniile de interes deosebit se vor regasi de asemenea pe http://www.hipo.ro in curs de 1 luna.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s