Conferinta – HR Brands 2009

Conferinta HR Brands se adreseaza specialistilor in resurse umane si este construita pe doua elemente care ii asigura continut relevant si capacitate de a maximiza insight-urile obtinute:
1. rezultatele studiului anual Ce isi doresc tinerii profesionisti
2. interactiunea si schimbul de experiente intre specialistii in resurse umane
interesati de evolutia pietei si de implementarea unor strategii eficiente.

Obiective:
• intelegi evolutiei pietei si asteptarile tinerilor profesionisti;
• interactionezi si faci schimb de experienta cu specialistii in domeniu;
• inveti sa iti construiesti strategia de employer branding si sa masori rezultatele.

HR BRANDS va avea loc pe 29 aprilie 2009 la Hotel Caro

Pentru a participa le HR Brands trebuie sa completezi formularul de inregistrare, sa iti alegi unul din cele 3 workshop-uri simultane in functie de interes si sa platesti taxa de participare.

Ce pot afla daca aleg sa particip la workshop-ul HR Marketing?
• Care sunt canalele prin care tinerii isi cauta joburi;
• Care sunt sursele de informare despre locuri de munca;
• Cum se informeaza tinerii despre angajatori, care sunt canalele pe care le considera mai relevante si din care retin mai rapid informatia;
• Cum imi aleg canalele prin care comunic in functie de grupul meu tinta si cum trebuie sa imi adaptez mesajul la aceste canale;
• Cum masor eficienta campaniilor.
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.

Inscrie-te acum >

Ce pot afla daca aleg sa particip la workshop-ul Employer branding in perioade de criza?
• Cum se modifica perceptiile si asteptarile tinerilor fata de angajatori in perioade de criza;
• Cum pot sa mentin brandul de angajator vizibil in perioade in care nu recrutez;
• Cum pot sa imi construiesc un pool de candidati valorosi pentru proiectele viitoare.
• Care sunt modalitati eficiente de pozitionare ca angajator de top in perioade de criza

Inscrie-te acum >

Ce pot afla daca aleg sa particip la workshop-ul Compensatii & beneficii?
• Care sunt asteptarile salariale ale tinerilor;
• Care sunt beneficiile non-financiare considerate atractive;
• Care este gradul in care acestea influenteaza atractivitatea unui angajator sau determina schimbarea locului de munca;
• Care este tendinta in ultimii trei ani in ceea ce priveste asteptarile salariale si non-financiare;
• Care este diferenta intre salariul real si cel asteptat;
• Ce corelatie exista intre domeniul jobului si asteptarile salariale si non-financiare;
• In ce domenii aceste diferentele dintre asteptari si salariul curent sunt mai mari;
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.
Inscrie-te acum >

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s